Powered by Blogger.
RSS

Karangan 4: Jiran Saya

Jiran Saya

            Setiap orang mempunyai jiran. Begitu juga dengan saya. Jiran saya bernama Lin Jia Hui.
            Jia Hui berumur 10 tahun. Jia Hui sekeluarga tinggal di Taman Kota, Yong Peng. Dia mempunyai dua orang adik. Dia anak sulung dalam keluarganya.
            Bapa Jia Hui bekerja sebagai seorang doktor. Setiap hari, bapa  Jia Hui memandu kereta ke hospital untuk bekerja. Ibu Jia Hui pula seorang suri rumah tangga. Dia sibuk membuat kerja rumah.
            Pada waktu rehat, saya dan Jia Hui bersama-sama pergi ke kantin untuk makan. Kami juga suka meminjam buku cerita dari perpustakaan.
            Pada masa lapang, Jia Hui suka membaca buku cerita dan bermain badminton. Kami selalu bermain badminton di taman. Jia Hui bercita-cita untuk menjadi seorang guru.
            Saya berasa gembira kerana mempunyai seorang jiran seperti Jia Hui. Saya berharap persahabatan kami akan kekal selama-lamanya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Nicolas Teo Eugene said...
This comment has been removed by the author.
vijaya doggymom said...

this is the most shittiest website ever this is fucking bullfuck and u guys suck even my adopted grandmother knows how to program a fucking website better than you chiew fuck chern no dick cunt go suck wank from your mom u pussy ass cunt no life no dick go eat my wank motherfucker i will poke you wit my chopstick

Post a Comment